Laatst gewijzigd: 17-09-2020
De Vimonto SLA niveau's zorgen ervoor dat jij de support krijgt die jij nodig hebt. Jij krijgt antwoord op al jouw vragen met betrekking tot jouw website, webshop of hosting en zelfs alle andere ICT gerelateerde vragen
De emails en wijzigingen worden geprioriteerd, een email of wijziging met een Advanced SLA level zal eerder worden behandeld dan een email of wijziging met een starter SLA level.
Starter | Advanced | Pro | |
---|---|---|---|
Maximale email responstijd tijdens kantoor uren | 6 uur | 4 uur | 3 uur |
Wijziging update tijd tijdens kantoor uren | 8 uur | 4 uur | 2 uur |
Hosting ondersteuning per maand | 1 uur | 1.5 uur | 2 uur |
Vimonto Lease service verzoeken | 5 | 10 | 25 |
Wil jij ook een nieuwe website voor jouw bedrijf? Vraag dan nu een vrijblijvende offerte aan en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op!
Start een project